I will always love you - opowiadanie Kemi i Niny;*

piątek, 30 listopada 2012

Rozdział 1



*** Niall ***


Dziś wielki dzień ! Razem z chłopakami kręcimy teledysk do Little Things , jestem strasznie podekscytowany , ta piosenka wyraża naprawdę dużo emocji , mam nadzieję , że spodoba się naszym fankom, tak samo jak nam.  Gdy tylko o tym myślałem uśmiech nie schodził mi z twarzy.Byłem pełen radości i optymizmu, kocham to uczycie.Przed wyjściem z domu spojrzałem ostatni raz w lustro które wisiało w przedpokoju , wziąłem głęboki wdech i wydech i razem z chłopakami punkt 15 wyszliśmy z domu.
- No to co gotowi ? - zapytał Liam gdy jechaliśmy do studia
- I to jeszcze jak ! Już doczekać się nie mogę - powiedziałem
- Tak Niall , doczekać to się nie możesz aż zobaczysz ten stół w naszej garderobie pełen jedzenia !- powiedział Louis , i wszyscy się zaśmialiśmy.

Do studia dojechaliśmy w jakieś 20 minut . Wszyscy wysiedliśmy z samochodu i ruszyliśmy do gabinetu Paula.
- Witajcie ! Jak nastroje ?- zapytał
- Doskonałe - krzyknęliśmy chórkiem , a Paul tylko się zaśmiał i poprowadził nas do studia w którym miał być kręcony teledysk.
Paul przedstawił nam reżysera i resztę ekipy , po poznaniu się , przyszedł czas na wzięcie się do roboty !

Uwaga ! AKCJA ! - krzyknął na cały głos reżyser i  usłyszeliśmy muzykę . Robiliśmy wszystko zgodnie z planem i zaleceniami. Zayn zaczął śpiewać .


 Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind it was meant to be.
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks.
And it all makes sense to me.

 I jak na razie wszystko szło doskonale , lecz gdy tylko zdałem sobie sprawę , ze za chwilę będę śpiewał ja i Harry a potem swoje solo , ogarnęła mnie panika , że nie dam rady , nie czułem się pewnie , a raczej na siłach. Zamknąłem oczy , dotknąłem swojej gitary i poczułem z nią więź , tak jakby mówiła ,, dasz radę Niall, dasz radę" - trochę się uspokoiłem , a gdy otworzyłem oczy i spojrzałem na chłopaków  i uśmiechnąłem się lekko , jesteśmy w tym razem , nie mogę tego zawalić! - powiedziałem do siebie i idealnie zgrałem się z Harrym śpiewając .



I won't let these little things slip out of my mouth..
But if it's true it's you, it's you they add up to.
I'm in love with you and all these little things.


a potem solówkę zaśpiewałem  najlepiej jak potrafiłem, z mnóstwem uczuć ...


You'll never love yourself half as much as I love you.
You'll never treat yourself right, darlin' but I want you to.
If I let you know, I'm here for you, maybe you'll love yourself,
Like I love you. Ooh..


Byłem naprawdę z siebie zadowolony , dałeś z siebie wszystko Niall - powiedziałem do siebie .
Po mojej solówce , reżyser ogłosił krótką przerwę. Gadaliśmy chwilę z chłopakami , że teledysk naprawdę będzie fajny , i że raczej się spodoba naszym fanom. Paul nas pochwalił więc mogłem spokojnie iść coś zjeść ^^

Oznajmiłem chłopakom , że będę za 10 minut i ruszyłem w stronę garderoby. Gdy otworzyłem drzwi na korytarz , wpadłem na kogoś .

- Przepraszam , nic Ci nie jest ?- zapytałem szybko i spojrzałem na tą osobę , była to dziewczyna , cały czas patrzyła mi głęboko w oczy , a ja nie mogłem oderwać od niej wzroku  , była bardzo ładna , ale miała w sobie coś ... coś tajemniczego , jej duże szaro-niebieskie oczy wydawały się być radosne , ale z drugiej strony pełne strachu i smutku. Zastanawiało mnie czy ten smutek i strach jest czegoś skutkiem ... z moich rozmyśleń wyrwał mnie delikatny głos dziewczyny.
- Wszystko w porządku - odpowiedziała , a ja pomogłem jej wstać , niektóre kosmyki jej długich lekko falowanych włosów opadło na twarz , delikatnie przeczesała palcami włosy , które odsłoniły jej piękną twarz.
- czemu mi się tak przyglądasz ? - zapytała nagle , a ja się szybko otrząsnąłem
- eee.. jestem Niall - zmieniłem szybko temat , dziewczyna na mnie spojrzała podejrzliwym wzrokiem , jakby chciała wyczytać moje zamiary.
- Miło Cię poznać Niall ... przepraszam , ale muszę iść - powiedziała i ruszyła w stronę studia nr 6
- zaczekaj ! Nie powiedziałaś mi jak się nazywasz ! - krzyknąłem , a ona się odwróciła i  uśmiechnęła tajemniczo .
- zastanowię się nad tym, czy ci powiedzieć - powiedziała i zamknęła za sobą drzwi do studia.

Co to znaczy , że się nad tym zastanowi ? Powie mi ,czy nie ? Nie wiem , ale wiem , że muszę się dowiedzieć jak ma na imię .

Po chwili ruszyłem do garderoby , po coś do jedzenia , ale nadal miałem w głowie obraz oczu tej TAJEMNICZEJ dziewczyny ....




*********************************************************************************

   Hej tu Nina i Kemi , zaczynamy pisać bloga o Niallu , oto pierwszy rozdział ! Zachęcamy wszystkich do czytania i komentowania . Mamy nadzieję , że wam się spodoba . Buziaki Nina i Kemi <3

2 komentarze:

  1. Świetny blog! Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów! ;D

    Zapraszam do mnie:

    http://onethingopowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu a myślałam że będę pierwsza i nie wyszło ale blog ciekawy zobaczymy co dalej i kto jest właścicielką tych tajemniczych oczu http://historia-pewnej-koszulki-w-paski.blogspot.com/ taka tam autoreklama

    OdpowiedzUsuń