I will always love you - opowiadanie Kemi i Niny;*

niedziela, 2 grudnia 2012

Rozdział 2



***Niall***

Tydzień później .


Po tygodniu skończyliśmy nagrywać i dokańczać na teledysk do ,, Little Things" .
Podziękowaliśmy reżyserowi i całej ekipie , za ciężką pracę i cierpliwość do nas ^^ i udaliśmy się do gabinetu Paula , bo nadszedł czas , na opublikowanie naszego teledysku.
Usiedliśmy wygodnie , a Paul odwrócił w naszą stronę laptopa.
- No to publikujemy ! - powiedział z entuzjazmem
- Taaak ! - krzyknęliśmy  równocześnie , a Paul kliknął "enter" i stało się  nasz teledysk był już w sieci .
Jeszcze raz podziękowaliśmy Paulowi  i wyszliśmy z jego gabinetu. Mieliśmy już iść w stronę parkingu kiedy zauważyłem drzwi prowadzące do studia nr 6 , to tam  wchodziła moja tajemnicza dziewczyna .
- eee, zaraz wrócę , muszę iść do toalety- powiedziałem do chłopaków
- dobra , spotkamy się na parkingu - oznajmił Liam
-jasne - odpowiedziałem i poczekałem aż chłopaki trochę się oddalą .


Gdy straciłem już  ich z oczu. Postanowiłem zajrzeć do studia nr 6. Wychyliłem się za drzwi a ku moim oczom ukazała się duża scena i pusta widownia. Gdy tak się przyglądałem , zauważyłem kogoś przy scenie . Po cichu wszedłem do studia i podszedłem trochę bliżej by przyjrzeć tej postaci.
Gdy byłem już dość blisko , zauważyłem tą tajemniczą dziewczynę , siedziała na scenie z gitarą ! *.*
Usiadłem na fotelu , blisko sceny , tak by mnie nie zauważyła .... i  po chwili zaczęła grać ... grać naszą piosenkę ,, Little Things" ! Lecz w pewnym momencie pomyliły jej się chwyty i gitara wydała z siebie nieczyste brzmienie.
-Shit ! - zaklęła pod nosem dziewczyna i zaczęła grać od nowa  , przyglądałem jej się z zaciekawieniem , grała bardzo dobrze, tylko za każdym razem myliły jej się chwyty i to w tym samym momencie . Postanowiłem wyjść z mojej "kryjówki".
- Za bardzo skupiasz się  na chwytach niż na melodii - powiedziałem

Dziewczyna spojrzała na mnie zaskoczona moją obecnością , spojrzała tymi swoimi oczami pełnymi tajemnic.
-Wsłuchaj się w brzmienie tego co grasz , poczuj to , a wtedy melodia pokieruje tobą - dodałem i usiadłem obok niej.
Dziewczyna lekko się zarumieniła i spuściła wzrok .
- spróbuj - zachęciłem ją
- a co jeśli , mi nie wyjdzie...? - zapytała
- wyjdzie , zobaczysz , tylko musisz poczuć to co grasz , te wszystkie wibracje , które wydają struny , zaufaj sobie i swojej gitarze - powiedziałem
Dziewczyna spojrzała na mnie i lekko się uśmiechnęła , po czym  zaczęła grać.
Zamknęła oczy i tak jak jej powiedziałem wsłuchiwała się w  melodię , tak słodko wyglądała :)
I kiedy nadszedł ten moment , który jej nie wychodził , zagrała go perfekcyjnie .... zaskoczona przestała grać .
- Mówiłem , że Ci wyjdzie - oznajmiłem i puściłem do niej oko , kiedy nagle mój telefon zaczął wibrować , to był  Lou , no tak ! Przecież oni czekają na mnie na parkingu .Uśmiechnąłem się do dziewczyny i ruszyłem w stronę wyjścia .
- Niall ! ... Dziękuję - powiedziała - a co do mojego imienia ... to nie wiem ... czy... - zaczęła ale jej przerwałem
- Jak będziesz chciała to mi je zdradzisz - powiedziałem i ostatni raz się do niej uśmiechnąłem , po czym pobiegłem szybko na parking !

Chciałem znać jej imię i to nawet bardzo , ale nie chcę być nachalny , może ma jakiś powód dla którego  nie chce zdradzać swojego imienia. Na razie najważniejsze jest to żebym ją lepiej poznał i żeby mi zaufała .

 


**********************************************************************************

Hej , hej ! <3 Powoli się rozkręcamy ^^ bardzo się cieszymy , że rozdział 1 wam się podobał , więc mamy nadzieję , że 2 też was  zainteresuję . Buziaki Nina i Kemi <33 


1 komentarz:

  1. Ale zajebisty *-*
    Booże, to jest cudowne, no po prostu brak mi słów ;o
    Ale wy macie talent ..
    Mogę się założyć, że w baardzo krótkim czasie będziecie miały ogroomną ilość wejść ;)
    Zazdroszczę talentu, a naprawdę go macie :)
    Przyznam szczerze, że też kiedyś miałam pomysł na napisanie takiego opowiadania, że skupia się na oczach chłopaka najczęściej, ale nie byłam pewna czy dam radę, więc zrezygnowałam z tego pomysłu ...
    Na pewno będę czytać waszego bloga ! Jest niesamowity i strasznie wciągający ! ;D
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału *--*


    onedirectionimaginyyy.blogspot.com :3
    @loveeedirection

    OdpowiedzUsuń