I will always love you - opowiadanie Kemi i Niny;*

sobota, 29 grudnia 2012

Nominacja



Hej ! <33Zostałyśmy  nominowane  do 'Liebster Award' przez you-world-my-world-own-world.blogspot.com/ dziękujemy bardzo ! <33

Oto pytania:

1. Jaka na pewno NIE jesteś ?

Nie jestem pesymistką

2 . Czym sugerujesz się , pisząc rozdział ?
Sugeruję się swoimi uczuciami, tym co ja bym bardzo chciała przeżyć


3 . Co robisz , przed pisaniem posta ?
Zawsze jem czekoladę ^^


4. Czy twój humor , nastrój , jest widoczny w rozdziale , czy też staracie się utrzymywać emocje bohatera ?
Myślę, że chociaż staram się utrzymywać emocje bohatera to czasem jest widoczny mój humor, nastrój poprzez sposób pisania :)

5. Twoje największe marzenie , dotyczące swojego bloga ?
Chciałabym, że jak najwięcej osób go czytało i sprawiało im to przyjemność <3


6. Co Cię skłoniło do tego , aby pisać bloga ?
Akurat z tego bloga piszę z koleżanką która potrzebowała pomocy w jego pisaniu.


7. Skąd wziął się pomysł , na fabułę twojego bloga ?
Nagle dostałam oświecenia i pomyślałam czemu nie ? Może być fajny :)


8. Ulubiony kolor i dlaczego ?
Błękitny, bo kojarzy mi się z niebem


9. Na kim możesz zawsze polegać ?
Na mojej kuzynce, na Ninie i na przyjaciółkach z tt 


10. Jest taka osoba , za którą tęsknisz , bo nie macie okazji się spotkać ? Kto ?
Tak, mój przyjaciel z Francji- Quentin


11. Czego teraz najbardziej oczekujesz ?
W sumie to nie wiem... chyba niczego nie oczekuję, bo nadal jestem w szoku, że nasz blog został nominowany ! Wow ! haha <33

Ps. Chciałabym życzyć wszystkim nominowanym powodzenia ! Trzymam za was kciuki ! <33


********************************************************************************

Na pytania odpowiadałam ja Kemi, Nina też na nie odpowie , o nic się nie martwcie Pozdrawiam <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz