I will always love you - opowiadanie Kemi i Niny;*

piątek, 21 grudnia 2012

Rozdział 4


*** Niall***

Spojrzałem na nią, nie wierząc w jej słowa, ona uśmiechnęła się do mnie zalotnie.
-Mam taką nadzieję - powiedziałem i razem wyszliśmy z kapsułki. Spojrzałem na zegarek była 20.
- Odprowadzę Cię, nie chce żebyś wracała sama- powiedziałem, dziewczyna lekko się zarumieniła i skinęła głową .
Szliśmy uliczkami Londynu, który tętnił życiem , wszędzie były jakieś pary, starsze panie, które wyszły na spacer z pieskiem, sklepu świeciły się barwami wszystkich kolorów a samochody jeździły w jedną i w drugą stronę. Gdy spojrzałem na dziewczynę, zauważyłem, że się trzęsie.
Zdjąłem z siebie bluzą i zarzuciłem ją na jej ramiona.
-Niall...ale przecież tobie...- zaczęła ale jej przerwałem
- Nic mi nie będzie, ważniejsze żebyś się nie przeziębiła- powiedziałem i uśmiechnąłem się do niej.
Ona odwzajemniła uśmiech, a po chwili poczułem jak bierze mnie za rękę. Jej delikatne dłonie były bardzo zimne, co sprawiło, że mocniej je ścisnąłem.

Szliśmy trzymając się za ręce, zapytała mnie o resztę zespołu, więc zacząłem jej opowiadać o chłopakach, jacy są , co lubią robić itd. Gdy tak opowiadałem jej o naszych odpałach z życia codziennego, razem zaczęliśmy się śmiać.
-Bardzo ładnie się śmiejesz- powiedziałem i zawstydzony spojrzałem w ziemie.
Dziewczyna dała mi kuksańca w bok.
-Przestań. Sprawiasz,że się rumienię - powiedziała, lecz dopiero po chwili zdała sobie sprawę z wypowiedzianych przez nią słów.
- No to chyba dobrze- dodałem i poruszyłem brwiami, razem wybuchliśmy śmiechem.

W ciągu 15 minut doszliśmy do jej domu.
- Miło było spędzić z tobą tyle czasu, świetnie się bawiłem- powiedziałem i się uśmiechnąłem.
-Tak. Dziękuję Niall to był wspaniały wieczór - powiedziała i odwzajemniła uśmiech.
- No to mam nadzieję, że do zobaczenia - powiedziałem a ona tylko się uśmiechnęła tajemniczo
-A! Niall ! Bluza - powiedziała
- Nie, zatrzymaj ją, chcę byś zapamiętała ten wieczór na  długo- powiedziałem i ruszyłem w stronę bramki wyjściowej, kiedy nagle usłyszałem jej piękny głos.
-Niall ! Czekaj ! - krzyknęła
- Coś się stało?- zapytałem
- Emm.... może masz ochotę wejść ? - zapytała nieśmiało
- Z przyjemnością - odpowiedziałem i kątem oka zauważyłem, że dziewczyna się uśmiechnęła.

Weszliśmy do środka, w domu było bardzo cicho.
-Twoich rodziców nie ma ?- spytałem
- Nie, mieszkam sama- odpowiedziała, nie chciałem zadawać kolejnych pytać, by nie zepsuć tego wieczoru.
- Masz ochotę na kakao?- zapytała
Głupie pytanie-pomyślałem^^
- Jasne- odpowiedziałem i udałem się za dziewczyną do kuchni. Po chwili z kubkami gorącego kakaa udaliśmy się do salonu.
- No to może oglądniemy jakiś film ?- zaproponowała dziewczyna
- Dobrze , a na jaki masz ochotę ?- zapytałem
- Jak chcesz to możesz wybrać- oznajmiła i wskazała półkę z filmami
Podszedłem i wybrałem ,, Trzy metry nad niebem"

Usiedliśmy razem na kanapie i zaczęliśmy oglądać uważnie film. Śmialiśmy się i komentowaliśmy różne sceny. W pewnym momencie poczułem jak dziewczyna opiera swoją głowę o moje ramię.
Delikatnie ją objąłem, co wywołało rumieńce na jej policzkach , oooo <3 tak słodko wyglądała.
Dalej oglądaliśmy film, od czasu do czasu się śmiejąc lub wydając słodkie "ooooo" <3
Gdy film się skończył zerknąłem na dziewczynę, spała , tak słodko spała. Najdelikatniej jak tylko mogłem położyłem ją na wersalce i przykryłem kocykiem, który leżał na podłodze. Wstałem i po cichutko pokierowałem się w stronę wyjścia, lecz znów usłyszałem jej głos.
-Niall ?
- Tak ?
- Nie idź .Zostań ze mną - powiedziała cicho- boję się zostać sama - dodała
-Dobrze, chodź zaniosę Cię na górę, do twojego pokoju- powiedziałem i wziąłem dziewczynę na ręce.
Gdy zanosiłem ją na górę, dziewczyna już zasnęła.

Położyłem ją na łóżku i przykryłem ją kołderką. Po czym delikatnie pocałowałem w czoło.

- Śpij dobrze - szepnąłem jej do ucha, a ona jakby to słyszała uśmiechnęła się przez sen.






*******************************************************************************
Rozdział 4 gotowy ! <33 Buziaki Nina i Kemi <3

4 komentarze:

  1. oww <3
    omfg o.O Jak wy to robicie, że to jest takie cudowne ? ;oo
    Ciekawa też jestem kiedy mu powie swoje imię :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego ;o To jest niesamowite *-*
    Buziaki, pozdrawiam i życzę weny ;D

    Zapraszam też do mnie w wolnej chwili :3
    onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten rozdział :o normalnie! nieziemski! <3 kocham kocham kocham!
    chce kolejny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ♥ zostałaś nominowana do Liebster Award przeze mnie :* szczegóły u mnie w poście : http://you-world-my-world-own-world.blogspot.com/2012/12/nominacja-do-liebster-award.html :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na nowy rozdział na moim nowym blogu ; d mam nadzieję ,że sie spodoba i zostawisz coś po sobie . ; * http://friend-of-famous.blogspot.com/2012/12/one-step-closer.html

    OdpowiedzUsuń